понедељак, 12. мај 2014.

Кад сам пошо у регруте



Кад сам пошо у регруте,
Остале су горе жуте,
А сад има и зелене,
За тобом ми срце вене.
О ђевојко прелијепа,
Што ми срце исцијепа?
Молио сам официра,
Прве чете командира,
Да ме пусти мјесец дана,
Да на срцу немам рана;
Да ме пусти кад је тама,
Да не види твоја мама;
Да ме пусти испред мрака,
Да не види поган каква.
Од мог двора до твог двора
Порастао бор до бора,
Међу њима трешња, вишња,
Не може нам нико ништа.
Немој, цуро, да се вараш,
Да са другим разговараш.
Нек је наша љубав чиста
Ко с извора вода бистра.
Из руке ми перо паде,
У њедрима срце стаде.
Који соко оно лети,
Писмо ће ти донијети.
Колика је жеља моја,
Не би стала на два боја,
А камоли на лист карте.
Цуро моја, ја мрем за те.



Народне пјесме

(Црна Гора и Дукађин)


Нема коментара:

Постави коментар