субота, 5. мај 2018.

Брат над гробом своје сестре






Брат над гробом своје сестре

Над гробом твојим
Цвећем покривеним;
Над земљом црном
И кршом леденим,

Ево ме стојим!
Са путно јада;
Из очих суза
Сама ми пада.

Срце чемерно
Од бола пуца
И кано некад…
Бурно не куца.

Жељом сам дош’о
Над твојом раком,
Опојен јадом
И чежње санком.

Проклињем судбу,
Што с’ не окани;
Ил’ што и мене
С тобом не сахрани.

Но ме остави
С болом у души,
Те ми се младост
Невино сруши!

Кунем се сјенком
Твојега гроба;
Кунем прошлошћу
И ока оба:

Да љубав братска
Остаје вјерна,
У мрачном гробу
С тобом загрљена.

Још да ти цјелив
Пошљедњи штујем,
И да вјечито
За теб’ болујем.

Моли се Богу
На томе свјету,
Да моју прву
Испуни мјету:

На једном мјесту
Паклу ил рају,
Да се душе наше
У вјек састају.

Нек’  једна другој
У близини стоје
И дане вјечне
Љубави броје.

Дград, 1903.   М. М. Павићевић



“Голуб” бр. 15     1903.













Нема коментара:

Постави коментар